May 22, 2008

Need konnad siin tiigis ma mõrvan ära, sest ma tahaks magada ka ükspäev ja rahulikult,mitte konnakrooksu saatel!!

Niisiis.
Reedene oli väga vinge (sellest räägin allpool, kus ka pilte on).

Laupäeval magasin siis kodus ja pealelöunat läksin Anna juurde .. tegime head ja paremat endale ja asusime DSDSi (Deutschland sucht den Superstar) finaali vaatama. Meie lemmik vöitis. Rongiga koju tulles nägin veel Marvi ja Chrisi, natuke sai nalja ja kodus lihtsalt pesust läbi ja otse voodisse ning minut hiljem ma magasin sügavalt.

Pühapäeva märksöna on SÖÖMINE. Esiteks oli meil kell 11.30 suur hommikusöök. Vanemad on ma ei tea mis klubi liikmed jne ja siis oli suur sööma, rahvast oli suure telgitäiega seal ja siis kell pool 12 söime hommikust ligi 2h - liha ja kartul ja salat jne Tallalakkuja igatahes oksendas kohe peale söömist, kaste oli jama. Nu ma tema asemel poleks seda vötnudki. nii jube nägi välja... Siis autasustati igast inimesi ja anti aumärke ja värke.
Siis oli natuke vaba aega enne rongkäiku (millest mul väga pilte pole..aku sai tühjaks) , mille me Svenniga ilusasti sisustasime..


Kell pool 3 oli Svenni ristilapse sünna. Esimene tund topiti kogu aeg kooke ette ja siis imestati, miks me Svenniga neid väga süüa ei taha. .
Peale seda läksime välja. Oli grillimine. Sellest me väga osa ei vötnud, aga inimesed siiski ei saand aru, et meil hommikul oli suuur sööma. . ja lihtsalt ei lähe nii palju liha alla eks.
Lisaks piinati meid Svenniga ikka M Ö NU SALT. . :S
Tegelt me pidime veel hästi palju jooksma ka ja lisaks sellele me kogu aeg "põlesime" ja "olime vangis"
Esmaspäevast ma kahjuks ei mäleta midagi hetkel.
Teisipäeval tegin Gesa ABIprüfungit kaasa. ja siis õhtul oli Saksa, korra sain ka Niclasega (hoki) kokku ning peale saksat Niklasega (jalku). Lisaks andis Mäggie mulle ühe saksa keelse raamatu, mis rääkis kahest parimast söbrannast ning külla kolinud rikkast perest, eriti kena perepojaga. Oli huvitav, 157 lehte olid öhtuks läbi.
Kolmapäev oli mu superpäev. Koolis oli lahe (marviga saab jöhkralt nalja) ning Mäggie andis mulle 2 uut raamatut, ühe lugesin läbi (nuh saksa keelset osa noorte armastusest ja elust ..sellest ma saan ilusti aru eks :D).
Kehalises öpsi paneks küll pölema. .aga nuh jah. Öhtul oli trenn, köva. Lihased valutavad täna. Peale trenni siis tulin 1 peatus varem rongist maha,et koju jalutada(sest lihastrenn oli eile nii suur, et oli vaja neid väheke lödvestada..). Teepeal mötlesin, et oh, nüüd vaatab siis perega jalku finaali (nad vaatavad alati allkorrusel, aga ma vaatan arvutist). . nu koju jöudes oli tuba hokikutte täis. Istusin siis ema körvale. .tuli välja,et aind mina ja isa olime ManU poolt. . näksige muru, ManU võitis!! aga mängu ajal oli olukord pingeline, kutid naersid päris tihti mu pihta,. . aga nu kes viimasena naerab, naerab paremini :D ja lisaks on mul NETTT TAGASI :D

ahjah, me Marviga oleme dieedil. Väga nalja saab sellega. ja Homme söidame kooli ratastega. (mitte,et me muidu ikka rongi ja bussiga söidame.. )


Nüüd siis reedest.
Algas asi Mäggie juures. .köigepealt olin ma sunnitud ta emaga juttu puhuma, ma ei seedi seda, neil ol ika vahetusöpilane kunagi. Igatahes siis vöttis Mäggie oma geniaalsed topist kapist välja (USA TOPSID :D)
Anna tegeles joogipoolega..
Ja siis alustasime me teekonda linna.. Ja üldiselt on Mäggie koguaeg siuke.
Köigepealt panime oma jakid Baggi`sse (sest nuh enne südaöööd oli naistele tasuta sissepäes) ja saime oma templid käepeale. Ning siis suundusime Zino`sse (IGS ABIParty). Kunagi muidugi ei alga öhtu ilma meie kolme pildita. Seekord pöhirõhk taustale :D

Siis löi Anna oma jala ära ja valutas seda, Eneli muidugi tähele ei pand ja köndis uhkes üksinduses edasi, Mäggile pakkus nalja ja tegi pilti :D (Annast on mul ka tglt kuskil pilte, ta nimet istus siis maha ja vaatas oma varvast,et ega ei veritse)
Zino`s nägi ikka köike head ja paremat..
Ja nu kes kurat määris mu püksid ära?!? (tegelt ma tean küll, letilt valati jooke, ja siis kes tantsis ilusti leti körval. . )
Ma üritasin küll puhtaks saada seda. .
Julian ja Niki, neist kahest hakkan ma aru saama arvatavasti alles siis kui ära tulen, aga vahet pole. Naljakas on ikkagi (veel üks Niklas jah.. ma räägin,et mul neid siin nii palju. .)
Ja siis Zino`st lahkudes ja Baggi`sse tagasi jöudes nägin hokikaid. .
Ja muidugi minu ja Anna pilt pole kunagi puudu. .
rongijaamas oli veel metsikult palju tuttavaid (reede öösel kell 4 on rongijaam ALATI paksul tuttavaid täis. .) . Enne 5 jöudsin siis koju ja siis vend hakkas just oma söbraga jäähoki EMile minema. Nad said muide 2. koha seal. Igatahes rääkisin ma nendega kuskil 10 min juttu. siis pesin oma pükse ja näe nalja. . puhtaks sain :D

Pilte siis üleeelmisest nv`st (laup öösel Marceli sünna ja pühapäevane võrkpall). Nii. alustasime siis pühapäev kerge mänguga. .

ja meie kolmikpilt ikka. . :D
väike grill. . (väiksest oli asi kaugel, köhud olid köigil megatäis pärast)
Üldiselt olin ma ikka jube väss tänu Marceli sünnale. .
"Ei nu mida Sa üritad?"
nu kerge hüpe..
ei poseeri, ei..
Löpuks sai võrgust kopp ette ja magasin tunnike päikese käest.. seda on vist näost näha, et Eneli magas..vöi mis ?

Marceli üllatuspidu "Black vs.White". . Pidu alaealistega,midagi uut :D. (etrve peo peale mina ja Svenni ja üks kutt veel vist olime ainukesed täisealised..sest ülejäänutel oli järgmine päev tähtis vöistlus. . jama, oleks ikka oma lemmikutega tahtnud nalja teha :D)
Et siinkohal räägiks vasakul olevast kutist. Ta on keskmise kuti vend. Tegu on 13 aastase Nicoga. Jasee kutt pidutses meiega kuni löpuni. Vapper poiss, erinevalt mönest.. üks köva mees oli pool 10 juba omadega täiesti segi ja tegi paar kingitust Marcelile tuppa :D ja teine veel kövem mees kukkus ka vara ära (nu see sai aru,et on liiag täis. läks ilusti vetsu, tühjendas sisikonna ja kutsus kell pool 11 ema järgi) et respect Nicole
See pilt kirjeldab 101% mu öhtuolekut. Mul oli naljakas, köigil teistel oli ka naljakas, aga Philip ja Steller üritasid mind ikka jagada. .küll solvus üks ja küll teine jne. Igatahes piljardis olin ma alati Philipiga üks tiim. Ta oli aga liiga höitavtud peoeluga .seega mängisin ma üksi. Päris mitu vöitu tuli. Stellerit vöitsin ka. 3st mängust 2 :D
Keegi köögis. . ei tea,polnd seal :D
Grupipilt vol2.
Pilt ütleb vast köik :D ahjah, tegu on siis Marceliga :D
Marcel, Philip, mina
igal majaürituselt vöi nii vöib näha vähemalt 1 pilti, kus kutid tagumikut paljaks vötavad. Kas nad töesti arvavad, et lugu"Du hast den Schönsten Arsch der Welt" on neile möeldud?
Kunagi ma olin kade, et hokitiimi 1 tüdruk on. Aga kui ma teda Marceli sünnal löpuks ilma hokikostüümita nägin. . najaa. enam ma kade pole :D (sorry, see vist oli öel..aga ta polegi nii tore tglt..)
Perepilt. Tallalakkuja, Marcel, Tallalakkuja vend, Tallalakkuja venna pruut, mina ja Svenni
Ohjah. Marcel ja Svenni
Marcel. . ma ei tea kellega :D aga kena pilt on

Me Svenniga. .
Pidu oli siis siuke. .rahvast oli (muidugi me Svenniga neid ei tea.. ja ei kippund köigiga suhtlema ka..)
Ja siis dekoratiiivne pool keldris. .


Ja siis kui me rulluistuamas kunagi käisime. .