May 27, 2008

Tegelt on üle 1 kuu veel aega. .

Kui neljapäeval blogi kirjutasin, siis unustasin mainida, et kooli polnud. Miks? Sest mul oli 3 vaba tundi, 1 erdkunde, 3 vaba tundi, 2 matat. Mõtlesin mina, et jätan kooli minemata (siin saad 18 aastaselt ise endale tõendid kirjutada) ja siis ütles hostema, et mul pole küll mõtet kooli minna, elame siiski keset pärapõrgut :D
Õhtul käisin saksa keeles ja kõik.

Reedel läksin kooli, Anna ja Stephan tulid juurde,et kus ma eile oli, kuidagi vaikne oli vahetunnil . . :D Peale kooli käisin linnas ning õhtul pidin Nicoga kokku saama, aga vana jobu ütles viimasel hetkel, et ta on haige.
Anna oli ülirõõmus seda kuuldes ning kuna ta ema siinkandis kuskil oli, siis ta hellas oma emale, et ta mu peale võtaks kui koju sõidab. Anna juures sättisime end siis natuke, Mäggie käis ka läbi, sõitis rullikatega. (tal oli tegelt palavik ja seega otsustas mitte meiega linna tulla).
Anna ema viis meid siis rongijaama ka ära. Seal oli osa rahvast meie koolist, kes just õpetajatega teatrist olid tulnud.

Sellise vaatepildi leidsime me klubi kõrvalt. . 5 min hiljem oli koht rahvast täis ning politsei ajas onukese üles jne. .
Klubis tegime kohe oma traditsioonilise pildi.
Mingi hetk hakkas palav ja läksime välja. . nägime sõpru
Olime nendega terve öhtu
Naljakad poisid, need skaterid. .kusjuures minu suureks üllatuseks said teada, et köik on oma abituuriumiga löpul ja seotud ülikooliga. . (ma tegelt ka arvasin,et nu gymnaasiumiga neil poistel kokkupuuteid pole. . aga tegelt nagu ma aru sain, siis on targad kutid..ja lisaks tahtsid kogu aeg inglise keelt rääkida. .ja jutt oli intelligentne. . ma nüüdsest jätan oma esmamuljed endale ja öpin vist inimesi enne tundma, kui midagi arvan..)
Frederik ei kanna ju minu jakki. .
Järgmisel hommikul kell 9.30 olime me SCLi statat puhastamas. Iga tiim puhastas vastavalt oma spordiaalale vajalikku osa. Meie siis rannavõrku eks. . Mina, Mäggie, Anna ja Taja + treener oma perega (nu Nico, ta poeg, vääääga väike alles ,vist 2a. on nii mahe) ja siis oli teistest võrgutiimidest ka liikmeid. Nalja sai palju igatahes. Siis löunal anti köigile süüa, tegime jalgpalluritega veesöda. . Koju jöudes avastasin,et olen ära pölenud. Mäggie avstas sama ja nu Anna oli sama punane kui mu jakk. .
1,5h vaba aega kodus. .ja siis minekut. Josh`i ja Sebastian`i sünnipäevale. . oli rannapidu. .
pildil Mäggie
See asus nii pärapõrgus, et kui kell 6 kodust söitu alustasin, siis kella poole 9 ajal jöudsime kohale. . poisid olid igatahes järvel siis..
Sebastian siis. . (Josh`is mul siukest sünnipäevapilti pole..)
Võrkpallurite naljad..
Okei, tegelt on ka normaalseid hetki. .
Traditsiooniline pilt Anna ja Mäggiega. . :D
Ja peol oli ka Krete (vahetusöpilane Eestist..) Sai eesti keelt jälle rääkida ja see huvitas inimesi nii palju, et löpuks hakkasin mina vastama, et räägin soomekeelt. kurat kui närvi ajas :D
Poisid käisid jälle öösel ujumas..
Niih, ja siis sai pidu meie jaoks läbi, enne rongile minekut veel üks pilt Josh`iga..
Pühapäeval ma tegelesin siin hmm. lugesin raamatut ja vaatasin Svenniga filmi jne.
Eile oli esmaspäev ja ma olin nii surnud lihtsalt. aga see tuli vist sellest,et nv oli 3 Tage wach. . aga sellegipoolest oli koolis tore.
Täna ma koolis ei käinud, mu kõhuvalu lihtsalt tapab ära. . aga ma koristasin oma tuba ikka väääga pöhjalikult. Ning löppudelöpuks pakkisin ka asju, et need pühap Aili vanematele anda. . 3 prügikotitäit asju sain. . ning mul on ikka tunne, et ma nagu poleks mitte midagi ära pakkind. .

ja ma ei saa aru, mismöttes mul on viimase 3 päeva jooksul 5`lt inimeselt kiri tulnud teemal abschiedsparty (lahkumispidu?!?). . . üle kuu on veel jäänd siin ju olla. .