Jun 24, 2008

järjekordne vahepala

und Wie gefühle ich mich?
hmm. naja, gut, glaube ich. Etwas n e r v ö s, ein wenig u n s i c h e r.

Ei tegelt. köik on korras. I´m coming home again!

aga enne seda köike jöuan ma kolmel peol ära käia + abiballil (millele mul endiselt ainult kleit on) + 2 korda Saksamaale public viewingu kaudu kaasa elamas + tagatipuks poolteist päeva Berliini avastada ning ma LUBAN, et hiljemalt neljapäeval hakkan tegelema hostpere lahkumiskingi, asjade pakkimise ning Eestisse kinkide muretsemisega. . (kui kellelgi erisoove pole, siis ma ei too ka midagi, ma ei jöua oma ajurakke piinata mötlemisega, et mida meil Eestis siis pole..)

Mu läpakas isegi töötab nüüd. Netti saan lausa minna, aga klaviatuur ikkagi mängib lolli, seega pole mul mingit kasu sellest, et ma netti minna saan. .

Täna mötlesin, et lähen üle pika aja kooli (nu viimat käisin tundides eelmine teisip).. jöuan siis kooli.. kunstad jäävad ära, oli aidn erdkunde ja saksa.. ma ei viitsidn 3h oodata nende alguseni.. tulin koju tagasi.

Homme viin klassikaaslastele kooki, täna ise tegin. Shokolaadikoogi. Siis vötan paberid ka välja. Päeval on veel 2 kokkusaamist söpradega nign öhtul. . jalkule Anna ja Mäggie ja skeidipositega nign siis kluppi vast (kui saksa ikka vöidab, aga nu Saksa Türgi vastu.. Saksa vöidab ja linnas saab möllu näha.. siin nii palju türklasi ju)
Ma loodan, et teil oli vinge jaanipäev.

Ja üldiselt on mul lahkumispeost NIII palju alkoholi alles.