Jun 21, 2008

OLi raske öhtu. .

Annaga pidasime pidu... söööki jäi üle paar pakki kröpse ... 6 kastist öllest mitte midagi ja nu see kangem kraami mis teised kaasa vötisd... JULM KUI PALJU JOODI ikka. Aga pidu oli SUPER. hommikul kella 4ni..inimesi oli umbes 50 ringis.. kingid olid mahedad. Trennikatelt sain eriti toreda kingi.. järgmise hooaja t-särgi (nu see mida nad vöistlustel kannavad) ja siis ühe pildialbumi. Muha. Aga keegi tark oli igatahes mu läpakale muskil peale ajand. colat vöi alkoholi..igatahes klaviatuuur enam ei tööta :(


Et pidasime pidu.. see siin on siis kutse.. teemaks oli päikeseprillid ja jalgpall.

Rahvas..
Koomikud :D
Köigil oli tore..





Vahepeal istusime väljas väikse seltskonnaga..
Ilus juuksevärv vms..
Ilus poiss :D
See kutt pole ju alati nii..
tsikid koos
MU SUSSID :D nendega käisin ma tegelt rongijaamas ka. ma ei pand tähele,et mul need jalas olid :D
ilus sääärejooks :D ja Svenni. mahemuhe.
Parim vend nagu. Bruder des Jahres
Love ya :D (trennit+üdrukud. vöi nuh. Anna, Taja .mina ja Mäggie :D)
Päikseprillid..
Vanessa ja Lamisega
Vickyga..