Jun 18, 2008

vahepala vol2

Et siis vaatasime jalkut neljapäeval perega eks.. ja siis sugulased olid ka. Pildild vend ja Tallalakkuja

Tähtsamateks puhkudeks hoitakse Vana Tallinnat. Ma ei mäleta mis eelmine tähtis asi oli, et teine pudel ära joodi..
ja nu vanaema on ka suur fänn ikka..
Reedet ma ei mäleta enam, aga laup varahommikul startisime Kölni.
Käisime muusikali vaatamas "We will rock you" ma ütlen ausalt ära et saksa muusikalid on üle prahi nuh. niiiiii mahedad ja siin nagu ehitatakse ühe muusikali jaoks hall. . mitte nii nagu meil,et 1 vana hall, kus üht muusikali max 10 korda näha vöib..
rongisöitu oli meil päevaj ooksul kokku 9h.muusikal kestis 3h :D Käis mahe Tallalakkuja kiusamine, naerda sai palju. Täna avastasin, et ma olen oma pangakooodide kaardi vist rongis ära kaotand (sest me otsisime üht paberit mu rahakotist ja tegime köik tühjaks jne..) igatahes hellasime rongijaama ja lubasid uurida asja.
Pühapäeval käisime Svenni ABI löpetamise puhul jälle söömas.. Meie teenisime ka kokteilid ära.. sest oleme nii toredad xD aga et Svenni keskmine hinne oli löpuks 2,8. Trumpas isa üle :D
Hiljem käisime ja vötsime ka Marceli peale. Ta oli Berliinis vöistlustel. 3. koht... ei tea mis vöistlused olid. Aga eelmine nv oli ta euroopa meistrikatel. Pöhimötteliselt sai ta punase kaardi. peab 150 euri maksma ja nüüd otsustatakse, kas ta järgmistel euroopakatel saab kaasa mängida vöi mitte. Ta trennikaaslane sai musta kaardi.. tema üle otsustatakse,et kas ta üldse enam kaasa mängida saab euroopakatel..
Esmaspäeval olin natuke koolis ja hiljem öhtul käisin jalkut vaatamas linnas igasugustega :D oi kui naljakas oli. ja Saksa vöitis ka eks..
teisipäeval olin ka natuke koolis (nu mu klassijuss ütles,et ma pean koolis olema aind siis kui aega on.. ma vötan seda nii,et aind siis kui tuju on.)
Täna kooli ei läinud ja siis me kokkasime svenniga pool päeva xD väga mahe.
siis käisime Annaga veel reedeks asju ostmas. (JUMAL TÄNATUD ET TAL LOAD ON JA ME KÖIKE AUTOGA IKKA TRANSPORTIDA SAIME) ning nüüd peale saksa keelt hakkasime jälle Svenniga kokkama. ma teen (nu ahjus on) Browniesid ja Svenni shokolaadi muffeneid..
Üldiselt oli hea, Svenni küsis,et miks ma köik ära koristasin köögis, et kas ma tean kaua mis ahjus peab olema jne..
Ma muidugi teadsin ja vastasin. Selle peale ütles Marcel : "Siehst du.. blond, aber nicht blöd :D" see lause on väga hea tänase päeva löppu nagu..