Jun 20, 2008

Vaikus enne tormi

Et siis öhtul istusin oma toas arvutis veel.. ja siis Svenni tuleb minu tuppa :"Meil on vannitoas lind, mis me teeme"
Nu ma mötlesin,et mingi väike koikas, sest ta tegelt kardab igast siukseid asju.. ja läksin vaatama, oligi lind. Pole örnemat aimugi kuidas ta sinna sai. Mina ka ei julgend algul akent lahti teha,sest äkki töuseb lendu jne :D
Nu Svenni küsis isa abi. .saatis meid kuu peale. Küsisime Marceli abi. See passis kella : "Pool 2 öösel, segased olete v?!" Niisiis peale pikemat jamamist tegin ma akna lahti. Hommikuks oli vannitoas linnusulgi ja linnusitta, aga önneks lindu polnd :D

Käisin koolis aind vabade tundide ajal (nu siis on alati nii löbus parakatega jne..) ning viisin ühtlasi ka Marvinile browniesid.. Ta kiitis mind taevani :D haha.
Siis tulin koju, värvisin juukseid endal ja läksin saksa keelde.
Koju jöudes hiljem avastasin, et olen üksi ja kogu pere on Tallalakkuja juures. Mötlesin, et peaks ka sinna ikka minema. . aga ma olin liiga väss. vaatasin üksi jalkut ja nagu nalja. SAKSAMAA VÖITIS PORTUGALI 3:2 . . Saksa keeles me vaidlesime öpetaja ja teistega. Nad käskisid mul realistlik olla, aga ma ütlesin, et meil on väga hea tiim ja Portugal ei pruugi vöita.

Täna läksin vaba tunni ajaks kooli (Jan pidi mulle jalkulood tooma, aga nu ta unustas:D.. seega ärkasin ilma asjata nii vara). Tulin koju ja alustasin toa koristamisega. Jöhker kui pöhjalikult ma seda tegin. Aga nu Svenni teeb hetkel sama pöhjalikult.. aga te pole ta tuba normaalolekus näind, tal läheb raudselt paar tundi veel aega koristamisega.
Öhtul siis on pidu.
Anna, Julia, Lana ja Mäggie jäävad minu tuppa ööseks, hokikutid Marceli tuppa ja Tallalakkuja Svenni tuppa. Et nuh oleks ikka, et kes homme koristada aitaks xD. tegelt on nii, et 1. rong läheb kella 5`st ja kogu seltskonnast aind 1 inimene elab veel siin n.ö külas kus minagi :D. .

tuleb huvita öhtu.