Jun 12, 2008

vahepala

Eile läksin kooli ja öps saatis peale 1. tundi koju, sobib :D
Ma väänlesin oma köhuvalu käes ja Marvil oli vaja öpsiga ju rääkida..

Kodus kergelt 3 valuvaigistit sisse magamise körvalt ja öhtul siis oli trennikatega siuke n.ö viimane trenn jälle vms. volleks oli liiga külm, seega pidime saalis olema.. aga kellel on köik saaliasjad kodu poole saadetud ?:D Ma siis sitsisin niisama. Üldiselt löpuks lebotasime mattidel ja söime/jõime, sest nuh tähistasime Anna 18 ja Eneli lahkumist. (emps, ma maksin eile krediitkaardiga kui Annaga poes käisime)

Kinkide kohapealt öeldi meile, et kuna Mäggie ja Taja on meie suurel peol ka kohal, siis saadavad nad kingid nendega, et me kannataks :D valusad jobud.

Täna oli koolis kerge klatsiring, Marviga klatšisime. Janiga sai ka nalja üle pika aja. Mata klausuri pidin ka kaasa kirjutama. (mitte,et klass terve poolaasta arvutiga on teind jne.. Ma ütlesin öpsile,et ma ju ei oska ja mul pole siukest arvutit ja Eestis ka ei ole siukest kunagi kasutand. Öps pakkus mulle enda arvutit.. nagu see aitaks :S:D ) nu klass tegi igast kihlvedusi et kaua ma oma nime kirjutan vms. Aga nagu nalja. Kirjutasin lisaks oma nimele veel 1. ül ka.. ja siis tömbasin leebet :D

Nüüd hakkame perega jalkut vaatama. ja sugulastega ka.

Nimelt ma pühap ütlesin perele,et kui nad midagi minuga teha tahaks,et öelgu, et ma üldse ei viibi kodus vms ju. Ja siis oli ema Svennile öelnud, et " mis me teeme, Eneli tahab väga meiega midagi teha, vaataks äkki neljap jalkut koos köik" . . mitte, et meil algul kövad plaanid olid poole kooliga täna linna jalkule minna. ja köik väga pettund olid kui ma ütlesin, et pean perega vaatam. . ühesönaga. . kerge möödamöistmine oli meil vanematega :D vahetpole, kindlasti saab nalja ^^

msni ma sisse ei saa igatahes. jama