Jun 9, 2008

No ma ei saa. .nett külastab mind kui tahab ja msni ei lase üldse sisse. :S

Et siis mul nett täiega jamab, seda blogi olen lihtsalt 3 vöi 4 korda juba teind (nu iga kord salvestab blogger önneks automaatselt tehtu ära juba..) .
See pilt on siis neljapäevast Anna juures, tal oli vaja uut digikat proovida..

Kuna Nicol viimasel hetkel mingeid tobedaid plaanimuutusi oli, siis jöudsin ma seminarile juba reede öhtul kell 10.

Et kui kellelgi veel tekib pähe möte, et kes on Nico, siis Ailil oli selle kohta hea lause :

Aili ‎(0:31):
Oh sind küll. Ma loodan, et te elate 6nnelikult sinu vahetusaasta l6puni


Aga et reedel siis jöudsin sinna, panin oma asjad ära, teistel just AG löppes. . ja siis suure kambaga otsustati Mellendorfi jalutada (1,4 km) et kuskil istuda. . oli mahe õhtu. Kahjuks taipasin ma oma digika kotist välja vötta alles laupäeva hommikul.
Pildil Jürgen ja Sander (ainukesed eestlased, kes peale minu seal veel olid..)
Latiiinosid oli palju, nad hoidsid kokku. Hiinlase vötsid ka tihti oma kampa.
Sandriga sai palju nalja seminaril, kohe väga palju. Jürgen möistis mind ka hästi :D
Sander sebimas.vol1
Sander sebimas.vol2
Mingite AG`de vahel tantsiti limbot. (vahetusaasta=limbo..või nii nad üritasid meile selgeks teha)
Eurooplased just limbos tugevad polnd ja kaua vastu ei püsind. .
Sanderil oli igav.vol1
Sandril oli igav.vol2
Ma ju ütlesin, et latiinod hoiavad kokku..
Minu AG teamer. 18 ja Hannoverist. Rääkida sai seltskonnaelust Hannoveris. mahemahe
Jah, pildil on Jürgen. ehk siis löpus 1 kohapeale vöistlesid suht latiinod ja Jürgen :D
Nad tegid elu huvitavaks. Sander, Nico, Pablo
Nico ja Kika. . Kika oli ka Dresdenis minuga. Nad on nunnud ^^
Mina siis Nicoga. Kui keegi mäletab, siis detsembrikuus kirjutasin, et Nico käis Hannoveris ja Eneli viisakalt andis korvi. Nuh. Sellegipoolest saame me superhästi läbi. Nüüd saame isegi paremini önneks läbi. Naljakas oli :D
Latiinod ikka. Paula ka seal taustal. . oi jah, Paula.Paula.Paula :D
Kogu grupp siis. Mulle siiski meeldisid aind latiiinod ja eestlsed. Elu ilma nendeta oleks igav olnd.
+ Kika ka. Viimase päeva hüvastijätud siis. .
See pilt on laupäeva hommikul tehtud. Reede öhtul jooksis Kika juba kaugelt kiiresti ja kallistas. Teamerid üritasid küll minuga rääkida ja mu nime kirja panna jne, aga nägemisrööm oli liiga suur. Seega registreeriti mind peale Kikaga rääkimist :D
Aga jah, seminaril oli mahe . Laupäev oli väga tore, aga ma ei hakka siia kirjutama seda pikka teksti, sest aind kohalolijad saaksid aru ja möistaks täpsemalt. Aga Ladina-Ameerika jätan ma oma tulevikuplaanidesse raudselt sisse (nu see möte oli mul ju juba peale Dresdeni)

Pühapäev koju ja kiiruga Anna juurde ja sealt linna publik viewing oli. Deutschland gegen Polen.
Muidugi ühistranspordid olid paksult fänne täis. .
Kui peale 1. poolaega maha istusime (nu tegelt me olime juba 2h varem kohal,et head asukohta saada.. aga nu 2h varem oli juba rahvast nii palju, et jhm.. me seisime ikka mönusalt nah.. jalad siiani valutavad), siis oli meil ilus vaatepilt :
Näen ju tegelt päris sakslase moodi välja vms?
Meie körval oli üks mönis seltskond. öigemini mitumitu. Aga siis seal tüdruk kekkas teistele, et ta mehel on tema nimi särgil (juhuslikult oli tsiki nimi Anna) ja siis 5 sekki hiljem lisas, et temal on Ballack (nu.. saksa koondise kapten) seljapeal ja siis oli väga önnelik. Teised siis norisid ta kutti, et "hei Ballack :D"
Minu lipp oli uhkelt lehvimas..
kuskil 9000 vaatajat oli olnud. . huvitav palju neist poolakad olid xD
Meie traditsiooniline pilt
Ma tegelt ka fännan Saksamaa tiimi.
üldiselt. SAKSAMAA VÕITIS :D julm oli ikka kuidas kogu rahvamass juubeldas väravate puhul ja kuidas kaasa elati jne, mahe. ülimahe.

Esmaspäeval oli kuidagi vääääga väss olla. Aga sain hakkama, kooli oli vaja 4. tunniks minna. Ja aind 3 tundi oli ka otsa. Lõunal küll Bibi arvas, et ma saksa ei jöua, aga näe, jöudsin. . aga jube väss oli ja öhku ka polnd.

Täna pidin 5.ndaks minema kooli ja 2 tundi oli aind. ja nu tee mis tahad, absul õhku polnd. Vanaema juurde jöudes (nu kes ikka veel ei tea, siis seal käin ma peale kooli söömas päevadel kus mul on max 6 tundi) kaanisime hostisaga külma piima võidu kurgust alla. Õhtul oli saksa ka. Ja endiselt on liiga lämbe. kohutav lausa. Ma homme kehalisse ei lähe, saalis pole raudselt öhku selle suure tolmukuhja körval ja mu kurk pole ka ikka heas korras (kui nii edasi läheb, peab Eestis vast esimese asjana arsti juurde minema).

Homme siis on veel täiesti viimane kokkusaamine trennikatega. Anna sünna ja minu lahkumine siis. Kerge turniir veel selle jaoks jne. Tänu jumala, et rannakas, sest trennisaalis polnd meil juba hmmm. kuuaega tagasi absul öhku.