Jul 9, 2008

Pole ammu blogind..

Et käisime siis Berliinis. Kui välja jätta 1 suur äpardus, siis vöiks öelda isegi,et täitsa tore koht see Berliin.
Öö otsa seal jöime veini Kanada hokimängijaga ja arutasime mu venna tuleviku üle. Svenni vist isegi oli sellest Marcelile rääkind, sest täna vennaga rääkides ta ikka mainis möningaid asju. . Hommikul siis kui hostema üles ärkas, läks kiireks, sest peale minu mitmekümnet mainimist, et pool 8 peab YESil olema.. arvas ta ikka, et pool 10.
Bussi jöudes oli uni. Poole päeva peal oli tahtmine pesema saada. . .ja nu järmise päeva hommikul saime siis löpuks veeparki..pesema. Õhtuks koju.
Teisepäeval oli Karin siis siin ja rääkisime pikalt juttu.
Kolmapäeval tegelesin oma suure riidehunnikuga, käisime perega Steffis ja külastasin tädi ning hiljem istusime Manni juures.
Neljapäeval vast tegelesin veel kapiga . . ja nägin ka Innu ära. Ma ei mäleta mis öhtul toimus.
Reedel oli rannatsill. . rahvas ja vesipiip. Seda olin ma ammu oodanud. Ning öösel helistas Sander, ka temaga oli mönus üle pika aja kokku saada. Lisaks kella 4 ajal helistas Karel, aga tema saatsin ma kukele, sest laupäeval oli vaja 8.45 Tallinna poole teele asuda.
Tallinnas oli külm. Vaatasin pool päeva võrku, 1 mängu vilistasin ka. Löunal läksime sugulaste juurde. sealt teised läksid Summerile, ma Janno ja Merienega poodi. Nautisin vaba aega Merienega ja kobisin ka Summerile. Mönus üritus. Mari nägin ka. Ning The Suni kontsert oli ÜLIVÖIMAS. trummar oli rahva sekka, Tannu lendas, DJd olid mängus, orkester oli mängus.. ohjah. möönus.
Pühapäeval löunaks koju ning vanaema juurde seljankat sööma. Õhtul käisin linnas mingil väikesel kontserdil, Greip esines ning Karin laulis. Peale seda käisime ka Reimo juures.
Esmaspäeva ma vist magasin maha :D. Juliga sain ka linnas korra kokku ja siis tuli Kairn minu juurde, tegime browniesid ja vaatasime filmi Armastus ja Seks. Peale seda tuli Taavi siia, läksime korraks Innu juurde, kuid siis suundusime siiski linna. Kohvitassi ääres lobisesime päris mitu tundi ja siis helistasin Sandrile, uurisin mis ta kellega kus teeb ning istusime auotsse ja Taavi söidutas meid sinna. Ma pole juba aastaid nii naernud nagu seal. ausalt. Mahe. Öösel koju tulles olin väheke netis ja suundusin magama.
Eile ärkasin vara üles. Rääkisin vanematega ja soovisin Head reisi ning kobisin magama. Magasin kuni Innu hellas. Läksin linna, käisime Steffis, ostsime juuksevärvi, muretsesime ta emale uued jalanöud ning kobisime minu juurde.
Karin tuli ka mingi hetk siia. Öhtu poole läksime ja viisime Innu emale vajalikke asju ja mängisime ta malevlastega võrku (Innu emal on malevagrupp Tallinnast ja nad elavad vanas vene koolis..). Peale võrgumängu liitus Karin, Innu läks koju pessu, ning me Kariniga suundusime Reimo juurde.
Vaatasime kuidas pinksipall ühelt poolelt teisele põrkab ja siis läksid möndadel köhud tühjaks. SAMi juurde. Issand, see müüja seal ikka nii blond. Sealt tulles hakkas sadama. Karusselli poeni jöudes (max 500m) oli tunda et jakk on täitsa märg. Nu koju jöudes oli mul pesu ka märg. Siuke külm oli ja nii, et ajasingi end eile kuskil 1 ajal sooja voodisse magama juba.
Täna magasin kuni Kessu uksekella helistas. Tore oli teda näha. Kiirelt ärkvele, ja kobisime linna. Seal sai ka Piretile külla minna, ka teda oli tore näha. Koju tulles köne isale PALJU ÕNNE VEELKORD!! ja siis tegin süüa. .pajarooga vms. ja rääkisin sakslastega pikemalt juttu. nüüd lähen kohe pessu ja öhtul siis kluppi.

Aga vanemaid pilte.. ABIballist ja Svenni gümnaasiumi löpetamise aktusest.
5seki hiljem naeris Svenni ka


Nu kehalise öpetaja ol ika seal, aga ma käisin sel poolaastal aind 5x kehalises, jäiks..


Me vennaga mötlesime, et pole meie ball, me nii balliriietuses olema ei pea. Mina suvekleidis ja tema teksades
Svenni n.ö löpuaktusel siis
Me tegime Marceliga elu ise huvitavaks..

Alati oli huvitav..