Sep 8, 2008

Lühidalt jälle

See trip Mari ja Piretiga Tallinna oli vägaväga mahe - öölaulupidu, loomaaed, öine lennujaam, klubi, pelkud, hispaanlased ja muud naljad (compressor v mustamägi v ronginaljad v midaiganes eks :D )

Ka Pärnus sai koolieelsel nädalal kuidagi palju viimast võtta. Lisaks igast klubitamistele mainiks ära Morteni sünnipäeva, mis oli stiilikas (mulle on lihtsalt alati stiilikad meeldinud) ning ka selle, et mu sugulane käis külas. Tal oli rula kaasas, ma õppisin sõitma.

Uus klass on..vajab harjumist, kuid asi tundub juba parem kui 1.september oli.
Mu ajurakud ei ole õnneks siiani matemaatikat unustanud, kui armas. Homme on tasemetöö.

Sel nv käisime Mariga jälle Tallinnas. Meil on hea meel, et meil nii lahedad söbrad on, aitäh nuh!
Oli nii külm ja vihmane, et ma nüüd olen täiesti haige, aga trip oli nii tore, et elan üle.

Tallinna puhul mainiks ära Meriene, ta on lihtsalt meie väike ingel (:

Hetkel elab Chris meie juures nädalake. Ta on nii tore, lihtsalt super.

Reaalselt on kuskil ka pilte igast trippidest ja klubitamistest, aga ma ju ei viitsi. . .