Aug 17, 2008

Ma olen ikka EESTIS

vot sul nalja, sp polegi ammu kirjutanud.
Kunagi kirjutasin vist ma ei mäleta mis toimund on vahepeal.

Ütleks kohe,et mu oma läpakas ei ole töökorras - pilte ma siin blogisse ei lisa seekord, kuigi neid on palju.

Niisiis oli vägagi hea söber vesipiip, tänu sellele hakkavad kodus varud otsa saama (sest enam pole pea ühtegi päeva, kus vesikas mängus poleks. .).
Üldiselt ma nüüd nopin asju mälja,mis meelde tulevad. .

1.Olen Bravot päris mitu korda külastanud
2.Mari-Heleniga oleme palju nalja teinud. .
3.Anna käis külas
4.Tallinn on söber

Ma räägin neist punktidest pikemalt siis nüüd. .
Bravoga on siuksed lood,et seltskond on seal hea.. muusika talutav.Nalja saab palju

Mari-Heleniga me suvitasime, saime palju uusi tutvusi, no näiteks tallinlased on mahedad, aruküla omad samamoodi ning tartu omad kuidagi eriti sehvid :D Lisaks muutusid meie vaiksed maaelu nautimise plaanid keerulisemaks ja me trippisime mööda Eestit häälega. . käisime Viljandis(suurepärane vaade mesimummude keskel) ja Tartus (Sander elab hea koha peal, kesklinnas oli veel mingi üliöpilastele maailmameistrikate orienteerumise vms avamine, kus naerda sai) ja ööbisime Arukülas (väga hea huumor kohalikel) ning ka Tallinnas (söbrad ja vanalinn) tuuritasime (plus külastasime veel kohti, mis teepeale jäid..)väga sehv tüdruk on. Lisaks käime me igats kontserdeid külastamas alati aiataga vesipiibu ja tekikeste ja söpradega. Kvaliteetaeg vöi mis.

Anna käis külas Saksamaalt (eelmine kolmap tuli ja sel reedel läks) .Temaga käisime Tartus Kristole tere ütlemas/Kaarsilda vaatamas ja Bad Jamil ja Toris Pirrul külas ja öhtuti Manni ja Kaisaga autochilli tegemas vöi burksi söömas vöi piipu tegemas vöi Campas kokteilitamas või Räime majapeol või Sepiku juures vöi niisama Bravos vöi rannas vöi linnas. . vöi Tallinnas, üldiselt tehtud sai palju. Selle viimasega seoses suundukski viimase punktini. Tallinn on söber.

Nagu eelmine nädal olin Tallinnas teisip ja kolmapäev. Sel kolmapäeval jöudsime Annaga kell 4 läbi klubist ja kell 6 ärkasime,et Tallinna minna. Õhtul jöudsime koju. Reedel söidsin jälle Tallinna ja öhtuks koju ning laupäeval jälle Tallinna ja täna jöudsin koju. Teisipäeval lähme Mari-Heleni ja Piretiga Tallinna paariks päevaks. On ju Tallinn söber. .

Aga kuna ma ikkagi Eestis olen, siis pole nagu see blogimine eriti pinge. Ununeb ära ja aega pole jne.

Olge muhedad (ja loodke,et mu läpakas korda saaks)