Sep 30, 2008

TUUR

Tuuril sai käidud.

Kõik algas 19ndal, kui ma end juba varakult Tallinna vedasin (sest Pärnu-Rapla vahel pole normaalset liiklust). Tallinna kohapeal oleksid märksönad vist : Aili, Kadri, Fox, Sing Star, Vanalinn, Pina Colada

Laupäeval läksin siis TUURI koolitusele. Oli vägagi soliidne üritus, sai targemaks ja siis Rene õpetas ühe vägapinxbonx kaardimängu (nii muuseas tuleb meelde, et peaks talt neid reegleid vms küsima uuesti..) ja sauna oli ja värki :D ning pühapäeval kui koolitus läbi oli, vötsime suuna Tartu.

Tuur iseenesest seisnes muidu sellel, et yfukad jaotati gruppidesse ja siis iga tiim sai oma piirkonna. Minu tiimis olid veel Mari, Mart ja Siim. Liikusime Lõuna-Eestis, autoga ikka. Ja me pidime koolides käima ning rääkima kui tore on YFU ja kui lahe oli vahetusaasta ja kuidas saada vahetusöpilaseks jne. Igatahes leidsin mina tuuri käigus jälle,et YFU teeb elu ilusaks.

Tuuri käigus sai siis ööbitud Tartus kaks korda, Võrus, Viljandis, Otepää lähistel. Õhtuteks oli alati miskit. . sauna, klubi, kaardimänge, niisama nalja. . hästi tore nädal oli.
Nv oli ka Tallinna küljeall. Mainiks siinkohal Katriini ära, et väga mahe, YFU teeb elu ilusaks :D Katriini ema tõi Saksast Beck`si ja tubli tüdruk jagas seda minuga + meil sai igast nalja veel ja üldiselt kergelt mainiks, et igas rongis ei olegi wc`sid :D

Pühapäeval koju jõudes ma kukkusin voodisse, esmaspäevgi oli unine. Täna jõin ma kohvi, sest tahtsin endale kodulehte valmistada. . algelise versiooni sain isegi valmis, aga no mu juuksevärv on endiselt blond.. seega vöin raudselt väita, et see leht vist niipea avalikuse ette ei jöua. :D

Tegelt ma aitasin eile Johannal kahe raamatu kohta kodutöid ka teha, et vb ta nüüd paneb pildid ka netti üles.. mis jube armas ju oleks :D