Oct 16, 2008

See klass on nii andekas ^^



Kolmapäeva juures jäi asi poolikuks.. hmm. no peale kooli ja trenni ja värki sain Räimega kokku, siuke mõnus õhtu oli.

Neljapäeval aga läksime Ivikaga teatrisse Kajakat vaatama ning kui see vaadatud, suundusime kesklinna, külalistemajja, kus Ivika ja Rene ja üks kutt veel (näe.. juba jälle nimed meelest läind) elavad.. tegime aega parajaks ja kobisime Ivikaga kluppi. Suhteliselt vähe rahvast oli, aga Koidula c`kad olid just oma vallaliste õhtul..et natuke tuttavaid ikka oli seal.

Reedel oli kerge kool ja töölgi sai käidud ning siis käisime Manni n.ö soolaleival, päris tore oli. Edasi seadsime sammud kluppi. Klubist tulles sain ma aga ühe maheda inimesega tuttavaks.

Laupäeval ma olin nii surnud- no see tuuri nädal + see samune nädal.. ma magasin terve laupäeva maha kuni õhtul Mannu suutis mu siiski pehmeks rääkida, et oleks aeg minna Tammistesse. Ma korra isegi olin seal ja korra käisin ka Timol külas. . päris naljakas seltskond oli seal.

Pühapäeva ma vist ilmselgelt magasin, aga ma täpselt ei mäleta.

Esmaspäevast hakkas koolis rebsude nädal. Väga mahe nädal oli, 10ndikud said päris hästi oma kavadega hakkama. Lisaks sai sel nädalal ka tööl käidud jälle ja trenni tehtud ja Teelega käisime väljas esmaspäeval (vajas ju mainida, teda polnd nii u poolteist aastat näind). Neljapäeval oli rets. MAHE ma ütleks :D Mu oma õde ei saanudki aru,et ma rajal olin ja teda retsisin,ei mahe, kõigile sai ikka "kingitusi klassijuhatajale" kaasa anda :D . hahaha
Reedel oli siis Paha Moos Bravos.. ning laupäev olid võistlused. .+ õhtul jalku ja värki.. ja näe Eesti mängis Hispaaniaga päris hästi. tervitaks Proua Torrest :D Pühapäev olid ka võistlused. Lisaks käisin Rabahallis meeste mängul ning peale seda külastasin Gretet ja ajasime Kristoga Karl-Eriku üles.
Esmaspäeva mai mäleta, aga teisipäeval käisin nt arenguvestlusel :D ja olin niisama muhe, nt käisin veel Mannuga öhtul väljas....
Eile oli kerge jalgpall Janno ja Kareliga peale trenni.. ning siis klubilaks, soooomlased rokkisid :D

Täna ma olin terve päeva n.ö juuksemodelliks. Mul on nüüd lühikesed juuksed ja ilus blond värv :D