Nov 18, 2008

üle kuu on möödas

Üldiselt ma ei mäleta, mis peale eelmist postitust väga juhtunud on. . kindlasti tööl olen käind palju ja klubis ka väga palju. Nagu tehke mis tahate, aga oktoober meelde ei tule. V.a et Halloweeni ajal käisin Laura juures, päris hea üritus oli. Enne tegin kodus vanematega pilti, ka nemad käisid Halloweeni pidamas.

Ja siis peale Halloweeni.. eem. mu vanemad läksid reisile. Sel ajal sai palju piibutatud ja ka natuke klubi külastatud, kuid üldiselt oli olustik vägagi vaikne ja rahulik ning kodune. Vahepeal käisime Ivikaga ka Vanalinna koolis YFUst juttu rääkimas ning Bert`iga üritasime õppida, aga jah..mina kodus õppida ei suuda. Lisaks oli ka Koidula Gümnaasiumi 12a tüdrukuteöhtu, millest ka meie osa saime..Lisaks peale seda tüdrukuteöhtut (kus me Bravos ühinesime teistega..) kooli minnes suutsin teha klassi parima töö matas, väike egolaks :D Nüüd on mu vanemad tagasi ja mu õel oli sünnipäev, Ailil oli ka sünnipäev. Nad on mahedad. Lisaks me Pirruga väga täpselt planeerime Saksat. ahjah.. käisime Pirruga võrku vaatamas ja meil on nüüd suurepärane jõulukink ühele mängijatest :'D
Aga üldiselt täna on üli kehv päev. torm.. trennis jooksime väljas.. mitte,et tuul puhub 22m/s.. ja tegime lihaseid ja siis inka õpetaja tegi ootamatu töö ja siis keegi käis mu rahakoti kallal ja mai teagi kohe. . kohutav, ahjah. tormi töttu ma ei näe korralikult telekat, tänks nah :D