May 29, 2008

klar bist du schneller, aber ich bin vor dir :D

Eile koolis nagu vist ei olndki midagi nii märkimisväärset, arutasime Annaga igast sünna/lahkumispeo plaane ja värke. .STIIILIMURE !!
. . kehalise jätsin vahele ja jalutasin Rubeniga rongile.

Õhtul oli viimane trenn. Jõhker. Aga ma nutsin vähe. Teades, et 2 suuremat üritust on trennikatega tulemas + me saame iga nv volletada .WUHUU :D

Täna siis läksin kooli. .üldiselt lugesin oma raamatut (mingi 6. raamat nädala jooksul ?!? :S aga pönevad on). Ja siis poliiitika tunnis kuulasin n.ö erakondade (poisid vs tüdrukud) vaidlust türklaste teemal. . ning erdkundes (!!!!) ütles Marv lampi keset seda kui ma tal aitasin ladina keele sõnadetööks öppida ,et kuidas ta v i h k a b Vanessat. Me oleme alati 1 kamp olnd : mina, Vanessa, Lamise ja Marvin. . köikjal koos jne. Siis see pikem jama mis mul vahepeal Vanessaga oli.. nu me saame nüüd läbi,aga pole enam see sama. ja ma mötlesin, et olen ainuke, kes ta tujutsemist enam väga ei seedi. . aga ei. Marv seeedib sedaVEEL VÄHEM kui mina. Oli pikem jutuajamine. .

Tulid vabad tunnid. Esimene tunni ajal käisin Marvi ja Mehdi ja teise Marviga söömas. (me oleme Marviga dieedil = Subways valisime taimetoitlaste oma. .ja nagu nalja, üli hea oli.). Peale seda pidid kutid ladina keelde minema.
Siis oli mul vaba tund, suht üksi algul, aga siis nägin Nikit ja ajasime niisama pulli juttu.
Ning siis tuli vaba tund, kus köigil suht koolipeal vaba vist on. . igatahes läksime Marvi ja Anna ja ühe parakast kutiga poodi. Kutid ostsid ajakirja tõlkes Meeste tervis. Sealt tuli tänase päeva nali. . Nimelt see nö dieet mis meil ikka on. . nu Marv vötab asja tõsiselt = liitus fitnessiga ja tennisetrenniga ja toitub väga tervislikult. . ma olen suht vist aind talle abiks. . ja ei söö ta körval ebatervislikku toitu = pean ka tervislikult toituma, aga samas ega vahet pole . .
Igatahes.. seal ajakiras oli artikkel, kus räägiti, et 1 tund jooksmist pöletab vähem kaloreid kui 25 minutit seksi. Ja kuna Marv hommikul röömuga teatas, et veedab terve nv oma tüdruku juures (ta tüdruk elab paar kuud juba päris kaugel ja nad kohtuvad suht kuus paar korda,aga on koos olnd juba ligi 1,5 aastat). . siis päeva naljaks kujunes :"Nuh Marv, peale nv sa enam dieeti ei vaja vms.."
Najaa. siin ei tundu huvitav, koolis oli tegelt ka naljakas.

Ning kui mu kolm vaba tundi läbi olid (jah, mul on iga neljap vähemalt 3 vaba tundi keset päeva..) siis hakkas mata. . ja kuna meil öps on mingi tähtis tegelane koolis, sisi tema arvuti sisaldab meeletult tähtsat infot öpilaste kohta. .aga näe nalja, ta arvuti ütles üles ja kahest tunnist käis taklassis 5 min ja andis meile tunnitöö aind :D

Peale kooli läksin otse saksa keelde. . igav oli täna.