Jun 1, 2008

Järjekordne nv on möödas..

Reedel siis ärkasin üles, häält polnd. .lõunal tuli tagasi. Rääkisime vennaga maast ja ilmast ning sättisin sammud volletama. Ma olin nii läbi pärast volletamist. . Aga nagu reedel ikka, köik kutsusid kordamööda kluppi. Niisiis olingi ma mingi aeg Baggi`s (nagualati.see meie lemmikklubi). . Hokikad olid ka seal. Naljakas oli.
Niciga sai tantsitud jne ning Patric oli kergelt väga joobes ning vöttis endal tagumiku paljaks kset klubi. EI tea kas piinlikkust tunda vöi naerda, et ta siuke jobu vahest on. .

aga rääkisin siis juttu Annaga ja poollauset oli norm ja poole pealt läks hääl jälle ära. Ja siis kohe täitsa ära .Piuksusin (vat Mennu nii nagu sina seda veebruaris tegid..). Hommiku poole koju jöudes avastasin, et mul pole vötit. Saatsin Svennile smsi, aga ta vaatas telekat ja ei kuulnud telefoni. Lasin siis uksekella. Isa tuli vastu. . naeris mu hääle üle. Ja siis ta läks pesema, söi hommikust ,luges lehte ja läks pool 7 hommikul golfi mängima. . najaa.ei kommenteeri parem.

eile mul häält absul polnd, mötlesin et olen kodus. .kuni kella 8ni umbes see möte toimis.. Siis suutis Nico selgeks teha, et teeb mulle palju teed ja mida köike veel ja et ma sinna kobiks. Mõeldud-tehtud. Tore oli. Muidugi. .kui eladakuskil keset ei tea mida.. siis peab rongiliiklusega arvestama eks. Nuh me mötlesime,et esimene rong tuleb 4.50. . olime siis sel ajal rongijaamas ja mida nalja. Esimene rong söidab pühapäeviti kell 6.50. Nico küll ütles,et tema juurde tagasi läheks,sest kuhu ma lähen oma hääletu olekuga jne, aga ei. .Eneli oma jäärapäisusega ikka vaidles ja vaidles ja löpuksjalutasin koju u 10 km. . igatahes pool 7 olin kodus juba. :D

Magasin siis väheke, rääkisin Ailiga telefonis juttu, pakkisin asju, käisin duši all ja siis tulid Aili vanemad, vötsid mu pakid peale. . ning hiljem läksin hokit vaatama. Sealt jalutasin ka koju (nu vanemad olid kuskil sünnipäeval ja seega vaatasin ma 1. mängu Nici emaga. . ning teist mängu ma enam vaadata ei viitsind) ,aga see oli u 45 min aind.. . kodus olles nüüd olen aind teed joond, aganuh. häält pole mul ikka absul kohe. .