Jun 6, 2008

Saksa YFU ajabnärvi täna. . ^^

Ma kolmapäevast mäletan vaid niipalju, et löpuks oli kord, kui mul ka kehalise asjad kaasas olid ja ma valmistasin end pikalt vaimselt kodus ette,et tavai, seekord ikka lähen kehalisse (kes ei tea siis meil on väga väga nõme kehaline, õigemini õpetaja, ja seega olen ma selle poolaasta jooksul 7 korda kehalises käinud. täpselt, et hindamise ajal kohal olla.. .me teeme kehalises see poolaasta tantsimist, aga mitte tavalist. . me ikka rullume üli räpase põranda peal ja tantsime pallide ja lintidega jne)
Igatahes. lähen kooli ja mida värki. . kehaline jääb ära :D oi ma olin rõõmus. Õhtul oli saksa ka. .

Neljapäev oli siis pikk koolipäev. .vabade tundide ajal käisime algul söömas ja siis läksime muusikaklassi Mehdi ja Marviga. Ja seal olid 2 jalgpallurit ka veel. . täitsa löpp kuidas kutid klaverit mängivad ja Mehdi beatboxi teeb. .
Õhtul sain korra Nicoga kokku ja siis läksin Anna juurde Supermodellide viimast osa vaatama. Lisaks oli eile Annal sünna ja ma söin ta perega öhtust, ta kasuisa oli Tai toitu teind. . ma vaatasin ja mötlesin,et kas ma tegelt pean ka seda sööma.. aga ära söin. Hiljem söime veel Anna tehtud maasikakooki (ma pole ausalt elu paremat maasikakooki saanud..)

Täna oli siis kool, vabade tundide ajal läksime jälle muusikaruumi (seekord oli mul digikas kaasas ja videod peaks kunagi ka arvutisse jöudma..) ja siis peale tunde läksime Annaga sööma (sest mul kedagi kodus pole.. Svenni on kolmapäevast saadik kuni esmaspäevani seotud üritusega ROCK AM RING. . võimas üritus, Marviga kadestame Svennit... ja ülejäänud pere on Marceli inline hockey europakatel. . ja seega on külmkapp kergelt täitsa tühi). .
Mina pidin täna seminarile minema, aga ma lähen homme. Ei tömba need YFU seminarid. . Ma saatsin 2 emaili ja 2`le erinevale nr smse, et ma homme seminarile jöuan.. ja kas keegi yfukatest on vastanud ?!? :S poh, ma homme lähen sinna ja vaatan, mis ütlevad :D

Praegu naudin siis üksi kodus olemist.. jalavanni teen hetkel. . telekast vaatan siis rock am ring`i ja sügavkülmast kookisin hiinatoidu välja. . aga väheke hiljem lähen Nico juurde. . tema juurest hea hommikul seminarile ka minna, täpselt kõrvalkülas :D